Ο Victor Moron εργάζεται ως Data Scientist στην εταιρεία Nectar Loyalty. Ο ρόλος του είναι διευθύνει το νεότευκτη ομάδα Data Science της εταιρείας, η οποία αναλαμβάνει έργα για personalization, targeting και recommendation συστήματα, χρησιμοποιώντας αλγόριθμους machine learning που βελτιώνουν τις μεθόδους προσέγγισης των πελατών. Στόχος είναι η αύξηση της πιστότητας, αλλά και η αξιοποίηση της παρουσίας του πελάτη στο φυσικό κατάστημα, η οποία δημιουργεί ευκαιρίες για proximity services. O Victor έχει ανάλογη προηγούμενη εμπειρία σε τμήματα εταιρειών που μελετούσαν τη συμπεριφορά των πελατών, όπως στην Dunham, η οποία διαχειρίζονταν την club card της Tesco και στην Abaka, μια start-up που συμβουλεύει τους χρήστες στη λήψη βιώσιμων οικονομικών αποφάσεων.